Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Freddan skrev den 2009-03-13 kl. 08:50
Hej Tjejer!!
Lunch har "vi" ju faktiskt inte löst men jag kan tala om att det maten kommer gå att äta ganska så snart efter vi kommit fram, ni får ta en stadig frukost så ni klarar er. Jag kommer att hämta mat i stan vid 11,15 rycket om någon behagar åka med mig i min herrgårdsvagn. Kan släppa lite av matplanerna eftersom allt annat är släppt. Jag vet att det kommit lite klagomål på kostnaderna(vilket jag ifrågasätter eftersom detta är en engångsgrej varje år och jag vet att alla har råd:-) det har varit ganska svårt att hinna med att förbereda mat med en massa barnbestyr tro det eller ej men Cissis har varit ganska trött och hon går in i vecka 38 idag så jag kommer vara lite lugn. Men jag har ordnat caterad mat från våran nya sponsor Mr Marcus för 80 kr pp då är det triss i kött, potatisgratäng osv normalt tar han 150 pp. Han kommer även att bistå med smörgåstårtor vid tävlingar och andra trevliga tillställningar. Sedan kommer jag att ordna en smaskig dessert men den kommer jag bjuda herrarna på.
Hur låter detta mina vänner??
Vänta …