Lillen skrev den 2009-03-13 kl. 08:14 God morgon kamrater, nu styr jag kosan mot London! Hoppas ni får en fantastisk KO09, när Nydde har planerat brukar det bli lyckat… … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …