Caddie Lac skrev den 2009-03-12 kl. 21:35 He he, jag håller mig inte undan. Jag hinner helt enkelt inte med nåt socialt liv när vi dels ska lansera en ny sajt på måndag och man dessutom ska pendla till Västerås (lägger närapå 4 timmar i restid på att ta mig till och från jobbet per dag). … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …