>>Min lillebrors band ska vara med i Talang den 25 Mars. Dom har lovat att spela in Ruffers kampsång.
—
Då måste ju du och jag stå för sången. Sedan kan vi kalla in Joel, Lee och Jansson till körpåläggen.
Kanske Ström kan kör ståbas?
—
Då måste ju du och jag stå för sången. Sedan kan vi kalla in Joel, Lee och Jansson till körpåläggen.
Kanske Ström kan kör ståbas?
