Marcus™ skrev den 2009-03-12 kl. 19:59 Vi har en grej vi ska diskutera på lördag. RSGGs vara i Talang 2009. Vi har ju en del talanger i föreningen så någon måste nomineras. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …