Gry, nu förstår jag varför du har ett vanligt jobb. Har väll bara skrivit 2 gånger tidigare när vi ska åka.
Markus, menar du Java på Kungsgatan?
Vi får väll ta en swingerslunch i morgon för att klargöra allt en gång för alla.
Markus sitter med en kebabrulle i handen, men Gry sitter med en haubitz
Markus, menar du Java på Kungsgatan?
Vi får väll ta en swingerslunch i morgon för att klargöra allt en gång för alla.
Markus sitter med en kebabrulle i handen, men Gry sitter med en haubitz
