Marcus™ skrev den 2009-03-12 kl. 17:33 Gemensam frukost på stan kanske? Där borta på de där stället vid stortorget där vi krubba innan Askersundsrundan förra året? … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …