Mrs Lee: Du kan åka med oss på lördag. Berggatan.
Jag förutsätter att vi alla åker i karavan ut mot klostret? Men att åka vid 11:15 vore nog lagom skulle jag tro?
Festgruppen hade i uppdrag att sy ihop en komplett kick-off. Där borde även transporter ingå. Men efter att ha fått slå näven i bordet hemma och tvinga min husfru att köra, vilket hon så klart ställde upp på, så har jag insett att kick-offen är halvfärdig. Vilket iofs var ganska väntat.
När kommer den gemensamma avfärdstiden ut?
Jag förutsätter att vi alla åker i karavan ut mot klostret? Men att åka vid 11:15 vore nog lagom skulle jag tro?
Festgruppen hade i uppdrag att sy ihop en komplett kick-off. Där borde även transporter ingå. Men efter att ha fått slå näven i bordet hemma och tvinga min husfru att köra, vilket hon så klart ställde upp på, så har jag insett att kick-offen är halvfärdig. Vilket iofs var ganska väntat.
När kommer den gemensamma avfärdstiden ut?
