Freddan skrev den 2009-03-12 kl. 11:59 Fan Martin vi kanske ska förkova föreningen på lördag med lite seroös historia,,,,,pratade precis med Lee live från kumla och vi kom på att en kung gått på hans mark oxå…..utbrytarkungen Ursut:-) … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …