Freddan….det lät precis som orden var dina i din eminenta historielektion. Mycket imponerad att du kunde detta (google?). Är faktiskt intresserad utav historia i de flesta kulturer, dock så ser jag det inte som en så stor historisk händelse att några adliga personer har satt sin fot på din mark.
Återigen vill jag säga att du bor vädligt fint och huset ligger mysigt vid vatten, men inte min skål med ris att bo så nära skog. Skog skrämmer mig då jag är mörkrädd!! Förresten när kommer du på visit????
Återigen vill jag säga att du bor vädligt fint och huset ligger mysigt vid vatten, men inte min skål med ris att bo så nära skog. Skog skrämmer mig då jag är mörkrädd!! Förresten när kommer du på visit????
