Presidenten agerar inte, han suger!
Nödde, sluuuta försöka förstöra vårt täta samarbete i materialgruppen. Vi har nåt stort på gång, men det har väl även festgruppen förstås? Årskort på Brickebackens badhus ligger nära till hands efter fiasko-kick-offen där vi ska plaska runt i en badbalja i 4 timmar för 450 kr! Kul, verkligen! :S
Det man får se fram emot är Freddans hemlagade. Alla minns väl tävlingsbanketten hemma hos Steve efter Noramarken?
Nödde, sluuuta försöka förstöra vårt täta samarbete i materialgruppen. Vi har nåt stort på gång, men det har väl även festgruppen förstås? Årskort på Brickebackens badhus ligger nära till hands efter fiasko-kick-offen där vi ska plaska runt i en badbalja i 4 timmar för 450 kr! Kul, verkligen! :S
Det man får se fram emot är Freddans hemlagade. Alla minns väl tävlingsbanketten hemma hos Steve efter Noramarken?
