Markus, tycker vi satsar på det vi är bra på, FESTA! Då sparar vi undan kostnader för greenfees. Kanske kan vi likt Mr Caddie fnaska runt som caddies i ett par år till vi har råd igen för att lira på riktigt. Eller vad tror du?
Sponsring???? hur svårt ska det vara egentligen när vi är uppbackade av dessa företag.
Skandinaviska Bluff El
Assa Drop In
ÖSK
Internetfabriken
Bruket
Rockklassiker
TV4
Darfor
Stadsnät
SEB
Emhart
Fralles alltiallo AB
Janssons Bygg
Posten
Björns kokosbollar
Sen får vi inte glömma ditt egna Lappsjukas Data. Tittar man på dessa företag så undrar man hur 17 vi inte kan vara sponsrade av något. Pres agera nu!
Sponsring???? hur svårt ska det vara egentligen när vi är uppbackade av dessa företag.
Skandinaviska Bluff El
Assa Drop In
ÖSK
Internetfabriken
Bruket
Rockklassiker
TV4
Darfor
Stadsnät
SEB
Emhart
Fralles alltiallo AB
Janssons Bygg
Posten
Björns kokosbollar
Sen får vi inte glömma ditt egna Lappsjukas Data. Tittar man på dessa företag så undrar man hur 17 vi inte kan vara sponsrade av något. Pres agera nu!
