jaha, mutor…
jag tänkte bara lägga in en brasklapp att jag kommer att kasta in handduken gällande att vara med om totalsegern i år. varför? jo, jag kommer inte att kunna spela golf innan midsommar, det har kommit 10cm snö idag igen. 🙁
Ni kan ju ta en titt utanför min dörr å avgöra själva:
http://www.gryhed.se/webcam/
jag tänkte bara lägga in en brasklapp att jag kommer att kasta in handduken gällande att vara med om totalsegern i år. varför? jo, jag kommer inte att kunna spela golf innan midsommar, det har kommit 10cm snö idag igen. 🙁
Ni kan ju ta en titt utanför min dörr å avgöra själva:
http://www.gryhed.se/webcam/
