Synd att det inte blir kilt med tanke på mitt hockeyarsle. Hur kommer jag se ut i knickers??? Byxor är för varmt för mig.
Jag vill ha allt som finns i materialväg med RSGG logga. Jag är PÅ.
Vi bestämmer väll på lördag hur vi gör med allt. Eftersom RSGG är en icke-fungerande demokrati så bestämmer Ulli och vi håller med. Påminner alla om att ta med önskemål på speldatum så vi kan boka upp redan på lördag när, var, hur och varför vi ska spela.
Jag vill ha allt som finns i materialväg med RSGG logga. Jag är PÅ.
Vi bestämmer väll på lördag hur vi gör med allt. Eftersom RSGG är en icke-fungerande demokrati så bestämmer Ulli och vi håller med. Påminner alla om att ta med önskemål på speldatum så vi kan boka upp redan på lördag när, var, hur och varför vi ska spela.
