Nu lär vi ta ett beslut snart på hur vi gör med 2009 års prylar till RSGG?
Många förslag finns, inget har blivit verklighet.
Knickers: Här har jag fått in ett bra pris från ett golfföretag som gett oss ett bra pris på snygga knickers samt halva priset på strumpor samt fri frakt.
Mrs Lee kontrade omgående med att ha bättre erbjudande genom sin förra arbetsgivare. Han skulle återkomma med mer info kring dessa knickers, men efter det löftet så tappade han gnistan totalt och har inte setts till sedan dess. Varning för uteslutning va? 🙂
Kilt: Nedlagt, eftersom intresset är klart större för en knickers-outfit. Både Joel och Lillen har lovat hänga på om det blir knickers.
Andra förslag:
Byxor: Här finns det en uppsjö med snygga byxor. Allt från mönstrat, pastellfärgat till helsvart.
Tröja: Här har vi fått ett erbjudande på en paketlösning från ett företag på en lammullströja+slipover inkl broderad logga.
Självklart kan man beställa bara tröja också ifall det är mer intressant.
Svettband: Önskemål vid avslutningen 2008.
Vindjacka: Önskemål igår.
Träningsoverall: Önskemål igår.
Denna lista kan göras oändlig. Dock så lär vi snart ta ett beslut. Annars riskerar vi att stå utan prylar inför starten 2009, och det vore en större katastrof faktiskt. Det är prylarna vi lever på.
Sen så har det framkommit önskemål om kepsar, piké-tröjor, handdukar etc för nytillkomna medlemmar som inte varit med från början av RSGG-resan. Där lär vi också få in önskemål snarast om vem som vill ha vad och vilken storlek.
Det görs bara en beställning. Missar man så får man stå sitt kast och vara den fula ankungen på tävlingarna framöver.
Många förslag finns, inget har blivit verklighet.
Knickers: Här har jag fått in ett bra pris från ett golfföretag som gett oss ett bra pris på snygga knickers samt halva priset på strumpor samt fri frakt.
Mrs Lee kontrade omgående med att ha bättre erbjudande genom sin förra arbetsgivare. Han skulle återkomma med mer info kring dessa knickers, men efter det löftet så tappade han gnistan totalt och har inte setts till sedan dess. Varning för uteslutning va? 🙂
Kilt: Nedlagt, eftersom intresset är klart större för en knickers-outfit. Både Joel och Lillen har lovat hänga på om det blir knickers.
Andra förslag:
Byxor: Här finns det en uppsjö med snygga byxor. Allt från mönstrat, pastellfärgat till helsvart.
Tröja: Här har vi fått ett erbjudande på en paketlösning från ett företag på en lammullströja+slipover inkl broderad logga.
Självklart kan man beställa bara tröja också ifall det är mer intressant.
Svettband: Önskemål vid avslutningen 2008.
Vindjacka: Önskemål igår.
Träningsoverall: Önskemål igår.
Denna lista kan göras oändlig. Dock så lär vi snart ta ett beslut. Annars riskerar vi att stå utan prylar inför starten 2009, och det vore en större katastrof faktiskt. Det är prylarna vi lever på.
Sen så har det framkommit önskemål om kepsar, piké-tröjor, handdukar etc för nytillkomna medlemmar som inte varit med från början av RSGG-resan. Där lär vi också få in önskemål snarast om vem som vill ha vad och vilken storlek.
Det görs bara en beställning. Missar man så får man stå sitt kast och vara den fula ankungen på tävlingarna framöver.
