Måste berätta, jag kommer från hockeyn ÖIK vann och gick till kvalserien kul men detta är ännu roligare.
Jag träffade Jansson där som berättade att han var i Enköping i lördags för att kolla ÖIK, på vägen dit så fick han i sig en halvliter mintuu och lite whisky. Det slutade i att han i periodpausen mellan andra och tredje ringer sina kamrater och frågar hur man kommer på bussen, hans kamrater svarar vänligt att han kan komma in igen eftersom det är en period kvar, väl inne kommer han ihåg att han tycker det är konstigt att dom spelar sudden trots att ÖIK leder med 4-2….
Jansson jag var tvungen att berätta för du är min nya idol, tillsammans med Tickala är ni nya Arne och Ankan.
Jag träffade Jansson där som berättade att han var i Enköping i lördags för att kolla ÖIK, på vägen dit så fick han i sig en halvliter mintuu och lite whisky. Det slutade i att han i periodpausen mellan andra och tredje ringer sina kamrater och frågar hur man kommer på bussen, hans kamrater svarar vänligt att han kan komma in igen eftersom det är en period kvar, väl inne kommer han ihåg att han tycker det är konstigt att dom spelar sudden trots att ÖIK leder med 4-2….
Jansson jag var tvungen att berätta för du är min nya idol, tillsammans med Tickala är ni nya Arne och Ankan.
