Ha ha ha ha till skillnad från Lee och resten av toffelhjältarna så är jag man i huset trots att tanten har större mage än Marcus och mig ihop…..Jag tror du börjar bli lite skakis,,,,båda för smörj och för segern.
Även en sparris kan man knäcka!!
Även en sparris kan man knäcka!!
