Freddan skrev den 2009-02-09 kl. 08:09 Var är kumlasaffranstomten?????????????????????? Är det brdbanden som trasslat sig eller är det Frau Braun som håller han i örat och tvingar han jobba med "the mansion",,,,,,,,,som sagt ingen kick-off ingen?????? eller vad sa vi Presidenten. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …