Förstår om Marcus tror att det är mitt i säsongen med tanke på att han börjar försäsongsträningen redan i november.
Sedan ska vi även räkna in att han lägger sin ”Lektionsbudget” för 2009 vid detta tillfälle.
Summan av detta blir att Marcus har sin fysiska och psykiska toppform i slutet av januari och början av februari. Det är ju jättebra med tanke på att snön i den regionen du bor i ligger meterdjup vid denna tidpunkt!
Nej gör som oss andra Mat-Marcus, flytta till civilisationen, vila dig i form under vintern och kom stekhet till årets första tävling! (glöm dock inte att det är en viktig Kick-Off innan)
Sedan ska vi även räkna in att han lägger sin ”Lektionsbudget” för 2009 vid detta tillfälle.
Summan av detta blir att Marcus har sin fysiska och psykiska toppform i slutet av januari och början av februari. Det är ju jättebra med tanke på att snön i den regionen du bor i ligger meterdjup vid denna tidpunkt!
Nej gör som oss andra Mat-Marcus, flytta till civilisationen, vila dig i form under vintern och kom stekhet till årets första tävling! (glöm dock inte att det är en viktig Kick-Off innan)
