Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Presidenten skrev den 2009-02-06 kl. 09:04
Förstår om Marcus tror att det är mitt i säsongen med tanke på att han börjar försäsongsträningen redan i november.
Sedan ska vi även räkna in att han lägger sin ”Lektionsbudget” för 2009 vid detta tillfälle.
Summan av detta blir att Marcus har sin fysiska och psykiska toppform i slutet av januari och början av februari. Det är ju jättebra med tanke på att snön i den regionen du bor i ligger meterdjup vid denna tidpunkt!
Nej gör som oss andra Mat-Marcus, flytta till civilisationen, vila dig i form under vintern och kom stekhet till årets första tävling! (glöm dock inte att det är en viktig Kick-Off innan)
Vänta …