Markus, jag och din bror har lite funderingar på en ny regel. Är man inte med på Avslutning och påföljande Kick-Off så blir man utesluten. Vad tror du om detta??
Ps. Då ligger du pyrt till just nu!
Ps. Då ligger du pyrt till just nu!
