Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Martin skrev den 2009-02-05 kl. 15:55
Mig veterligen har jag bara missat Eda + förra årets kick-off(som konstigt nog lades en helg då vi spelade borta och jag var chanslös att komma loss). Tilläggas bör att jag varit med på två tillställningar redan INNAN jag kom med i föreningen, avslutning och julfest 2007..

Men tydligen skall det hackas på min närvaro trots det??! Klart fan jag skall till Eda iår sätter femhundra på mig själv och kvitterar gladeligen ut 33 gånger fläsket!! Sedan åker jag INTE hem över natten!
Jag skall sova sked med Caddie. Pax och vara storsked!
Skall börja spara redan nu inför kick-offen.. Verkar behövas. Pengarna i sjön antar jag…suck..Går väl till "trubadurernas" gage.
Vänta …