Mig veterligen har jag bara missat Eda + förra årets kick-off(som konstigt nog lades en helg då vi spelade borta och jag var chanslös att komma loss). Tilläggas bör att jag varit med på två tillställningar redan INNAN jag kom med i föreningen, avslutning och julfest 2007..
Men tydligen skall det hackas på min närvaro trots det??! Klart fan jag skall till Eda iår sätter femhundra på mig själv och kvitterar gladeligen ut 33 gånger fläsket!! Sedan åker jag INTE hem över natten!
Jag skall sova sked med Caddie. Pax och vara storsked!
Skall börja spara redan nu inför kick-offen.. Verkar behövas. Pengarna i sjön antar jag…suck..Går väl till "trubadurernas" gage.
Men tydligen skall det hackas på min närvaro trots det??! Klart fan jag skall till Eda iår sätter femhundra på mig själv och kvitterar gladeligen ut 33 gånger fläsket!! Sedan åker jag INTE hem över natten!
Jag skall sova sked med Caddie. Pax och vara storsked!
Skall börja spara redan nu inför kick-offen.. Verkar behövas. Pengarna i sjön antar jag…suck..Går väl till "trubadurernas" gage.
