Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Festkommiten skrev den 2009-02-05 kl. 10:55
Efter att Presidenten och festkommiten hållit ett hemligt möte i går kväll på hemlig ort. Så har vi bestämt att jag kommer släppa några detaljer redan nu. Detta för att kunna stilla eran hunger lite granna.

Kick-Off 2009 Del 1.
Jag har nu bokat och gjort klart med del 1 av våran fest. Samling kommer att vara klockan 12.00, lördagen 14 Mars på hemlig ort.
Del 1 kommer att kosta 450 kr per person. Dessa pengar ska betalas i förskott till mig(Nyden).
Nu undrar ni om det är värt pengarna!, och det kan jag berätta att det är. Berättade nämligen i går kväll till fröken smågodis vad vi skulle göra. Hon bara skrek rätt ut och började yra om könsbyte, manspattar, generande hårväxt, snarkningar, hon skulle göra vad som helst för att få vara med sa hon.
Har förbokat för minst 10 personer, så nu skulle det vara på sin plats att anmäla sig här på hemsidan.

Klara nu…..

Ulli
Mr C
Martin
Lilla Mygel
Nyden
Fredda(?)
Jansson
Vänta …