Ok sorry!
Presidenten i frågan om Lee så är vi överens och jag skall i fortsättningen vara snäll.
Sen för att svara på det Marcus skrev så måste jag säga att den där djävla Nora GK borde få gå ur svensk golf, flr bara för att dom inte har några medlemmar så kan dom ju inte hålla på och höja alla stormyglare i Ruffswingers. Nej Marcus jag är med dig till 100%.
Presidenten i frågan om Lee så är vi överens och jag skall i fortsättningen vara snäll.
Sen för att svara på det Marcus skrev så måste jag säga att den där djävla Nora GK borde få gå ur svensk golf, flr bara för att dom inte har några medlemmar så kan dom ju inte hålla på och höja alla stormyglare i Ruffswingers. Nej Marcus jag är med dig till 100%.
