Ja är så jävla förbannad!!
Vet ni vem som mailat Anders B på hcp kommitten idag?
"Jag har så jävla lågt handikap"
"Jag ska ha 15.0, det är mitt handicap"
"Ni tvångssänkte ju mig förra året"
"Jag kan inte spela på mitt handicap"
"Jag hade ju bara 63 poäng på Nora"
"Jag vann ju inte alls trots sänkt hcp"
"Jag ska spela massor med tävlingar på Nora i år och spela dåligt så jag kan höja mig, jag ska minst ha 17.0."
Nä fy faan, jag går snart ur den här föreningen!
Å jag är definitivt inte med på kickoffen om sådana här mygelfasoner ska fortsätta.
Uppdaterad 2009-02-04 19:04:45 av Marcus Gryhed
Vet ni vem som mailat Anders B på hcp kommitten idag?
"Jag har så jävla lågt handikap"
"Jag ska ha 15.0, det är mitt handicap"
"Ni tvångssänkte ju mig förra året"
"Jag kan inte spela på mitt handicap"
"Jag hade ju bara 63 poäng på Nora"
"Jag vann ju inte alls trots sänkt hcp"
"Jag ska spela massor med tävlingar på Nora i år och spela dåligt så jag kan höja mig, jag ska minst ha 17.0."
Nä fy faan, jag går snart ur den här föreningen!
Å jag är definitivt inte med på kickoffen om sådana här mygelfasoner ska fortsätta.
Uppdaterad 2009-02-04 19:04:45 av Marcus Gryhed
