Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Martin skrev den 2009-02-04 kl. 15:54
Va skönt att se att Nöödiniho är tillbaka på allavar med en sockerchockstät följd av härliga inlägg med påhopp till höger och vänster(även på dig själv)!
Guld-napalmen.. haha!
Som du märker är jag numera tillfreds med swingers-gänget när nu kick-offen blav flyttad(även om jag inte när några illusioner om att det var på grund av mina protester, men skit i det!)
Caddie; dina försök att komma undan obestridliga bevis är både patetiska och tragiska, acceptera det faktum att du är regerande decibelmästare i fyllesnarkningar. Men upp till bevis nästa gång, ge mig x antal bira samt nackstöd av trämodell samt ryggläge kanske jag kan utmana..
Nej, naturligtvis inte. Emot naturlagarna.
Freddans inlägg är som vanligt spretiga och osammanhängande, men att du inte tog chansen som nöddö skrev att tjyvsmälla litle lite när han var sargreklam måste gräma dig än.
Presidenten skriver som vanligt mycket och ofta men ingen orkar längre lyssna. Snack om inbjudan till materialgrupp osv.. lägg ner, ingen(utom grannfrun är väl välkommen till din våning..

Övriga håller tyst som vanligt – och är väl lika skönt det.. Och jag vill inte se ett inlägg från Marcus om det inte är en bekräftan på att han behagar dyka upp när gemenskapen sluter upp för kick-off..

Ja.. var väl att jag hade just nu.
Vänta …