Du och din tragiska "radioprofil" ska inte öppna truten. Det finns en anledning till att du jobbar med just RADIO och inte TV! :-D. Den dokumentärfilmen har för övrigt en tvåa men i ett helt annat ämne, "Min tjej bestämmer hemma, jag är bara en bricka i spelet. Hjälp mig!!" (inspelade i skogarna öster om Örebro) Här var Mr Lee tänkt som huvudrollsinnehavare men Freddan knep rollen framför näsan på honom.
