Förhandsvisning av THE WRESTLER nu på måndag på filmstaden i Örebro 18,00 med lite snacks och skit i samarbete med ROCKKLASSIKER…..vill ni gå maila mig så får ni lite mera info oxå.
fredrik.svensson@sbsradio.se
fredrik.svensson@sbsradio.se
