Jag är på!!
Vem fan ska hindra mig? Jag sa ju att jag kunde alla helger utom den efter den 14:e.
Ser fram emot ännu en succé i music-quizen, hoppas bara att domarna inte återigen ger poäng till tjat(Granath och Joel)utan ger till dem som kan svaren(Mig själv och Zebbie).
Skall därför hem och knäcka konvoluten till hootenanny singers första EP och Ingemar Nordströms Saxparty 26.
Hårdpluggning!!
Vem fan ska hindra mig? Jag sa ju att jag kunde alla helger utom den efter den 14:e.
Ser fram emot ännu en succé i music-quizen, hoppas bara att domarna inte återigen ger poäng till tjat(Granath och Joel)utan ger till dem som kan svaren(Mig själv och Zebbie).
Skall därför hem och knäcka konvoluten till hootenanny singers första EP och Ingemar Nordströms Saxparty 26.
Hårdpluggning!!
