Nu är i stort sett allt bokat och klart inför kick-off2009. Så nu vore det på sin plats att våran kära President tar tag i vissa arbetsuppgifter. Ta reda på vem/vilka som kan vara med 14/3. Jag vet att Böna inte kan, men resten? Vart har Muskel Martin tagit vägen, sen vi bestämde 21/3 så blev han så knäckt att han gav sig själv ett riktigt virus. Vem är Lee? Nej, tacka vet jag Freddan och Mr Caddie, riktiga profiler och stofiler som brinner för det här.
Sen kan ju inte Fredda rå för att han inte kommer få vara med något i år. Men att häckla lite på nätet är alltid välkommet och uppskattat.
Joel??, föreningens svagaste länk. Vi kommer alltid köra musikfrågesport på våra fester hädanefter, detta bara för att knäcka honom lite extra. Zebbö, du kommer väll den 14/3, ingen fest utan dig.
Tikkala håller på som bäst och funderar. Så få tummen ur arslet på Grannfrun Ulli och ta tag i denna förening, annars så är jag snart med Gry
Sen kan ju inte Fredda rå för att han inte kommer få vara med något i år. Men att häckla lite på nätet är alltid välkommet och uppskattat.
Joel??, föreningens svagaste länk. Vi kommer alltid köra musikfrågesport på våra fester hädanefter, detta bara för att knäcka honom lite extra. Zebbö, du kommer väll den 14/3, ingen fest utan dig.
Tikkala håller på som bäst och funderar. Så få tummen ur arslet på Grannfrun Ulli och ta tag i denna förening, annars så är jag snart med Gry
