Marcus skrev den 2009-01-31 kl. 20:18 Faan vilken sopa jag är. 14/3 kan jag ju inte alls. Är i fjällen och åker skoter den helgen. Om jag nu räknat rätt att det är v11. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …