Hahaha. Du har som vanligt stuckit din näsa i Mårtens röv. Föga förvånande.
1. Vet inte – jag är lika dålig på skidor som på golf. Eller…dålig är inte ett nog starkt ord. Klapprutten snarare.
2. Förmodligen.
3. Fifty/Fifty – du borde väl veta hur det känns att förlora sådana.
1. Vet inte – jag är lika dålig på skidor som på golf. Eller…dålig är inte ett nog starkt ord. Klapprutten snarare.
2. Förmodligen.
3. Fifty/Fifty – du borde väl veta hur det känns att förlora sådana.
