Du Stig H Hagberg! Kul att du överhuvudtaget hann med fram till målet för att öppna truten med de där tandläkarsteget du besitter. Jag har ett par frågor som kräver svar…
1. Hur gick lektionerna i "Trolles" skidskola i sälen?
2. Skulle du inte satsat på att öla som dom andra killarna i stället för att plogat sönder halva dalgången?
3. Varför tog inte Larssons farsa klave vid slantsinglingen i Sigmacupen och skickade vidare looserlaget från norr (Rynninge IK) i stället för oss talanger från Nora?
Du behöver inte svara nu, vi kan ta de i sommar :-).
Krona klave, krona klave!?
Over and out!
1. Hur gick lektionerna i "Trolles" skidskola i sälen?
2. Skulle du inte satsat på att öla som dom andra killarna i stället för att plogat sönder halva dalgången?
3. Varför tog inte Larssons farsa klave vid slantsinglingen i Sigmacupen och skickade vidare looserlaget från norr (Rynninge IK) i stället för oss talanger från Nora?
Du behöver inte svara nu, vi kan ta de i sommar :-).
Krona klave, krona klave!?
Over and out!
