Nyden skrev den 2009-01-30 kl. 16:06 Zebbe, enligt domarna vi hade mot Kumla så är det fullt tillåtet att slå på målvaktens fingrar. Ps Jag älskar dig med … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …