Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Nyden skrev den 2009-01-30 kl. 15:08
Lillen, för det första så borde du av någon veta att när det gäller megastjärnor som du och jag. Så rinner kritik och skäll bara av en som vatten på Gåsen. Gåsen har nu lirat en 8 matcher med oss och vi har gjort likadant i varenda match, han borde snart lära sig att inte passa mig. Är man så dum så man gör det får man skylla sig själv.
Skulle jag missa en straff i fotboll, vilket jag inte har gjort sen 2000 i Sparbankscupen mot Vrestorp, hemma på Fröjevi. Så skulle jag bara säga att jag inte missar 2 i rad och ta nästa straff oxå. Jag ger skit, får skit och bryr mig inte om skit. Det jag vill säga med detta är att nästa match kommer vi göra likadant och jag kommer få samma skäll, men jag kommwer inte bry mig.
Är alldeles för stark mentalt för detta. Det är ju just detta som är min största gåva i livet, mitt psyke i all idrott är så oändligt stort. Ni har inte och kommer inte fatta vilket jobb Mr Caddie har lagt ner för att kunna bygga upp detta. Påbörjades 2006 och var klart vid jul 2008.

Men Lillen du har fortfarande inte svarat på min fråga om den 14/3. I stället lindar du in ditt tveksamma svar i smutskastning på mig. Kan du/Vill du/Får du vara med???
Blir skönt nästa år när jag får spela i samma backpar som dig, då behöver jag aldrig kliva över på motståndarnas planhalva. Då kan jag koncentrera mig på det jag gör bäst, täcka skott, vilket jag gör pga att jag ej hinner undan.
Jag är numera på Toffel Freddans sida i kampen mot Judas Litl
Vänta …