Nu blir jag snart med Martin! I dag så ringde jag våran kära Markus för lite småsnack. Vad tror ni då man hör i bakgrunden. Jajemensan, golfslag i bakgrunden. Han berättar då mycket motvilligt att han för 3 gången denna vecka hoppat över lunchen för att i stället slå lite i golfhallen. Är inte detta fusk och strider mot våra regler????
Nu kan jag även meddela till 94% att det blir Kick-Off 2009 den 14 Mars. Nu har alla haft chansen att säga till vad dom tycker, men som vanligt är det vissa som inte har meddelat bu eller bä.
Böna har meddelat att han är på turne i Norrland, jag har även lovat att betala hans medlemsavgift för i år. Böna kommer vara hemma hela April, Maj och Juni och då finnas tillgänglig för spel med Swingers. Frank har lämnat klartecken till 69% på att han kommer delta på Kick-Offen. Är nervös redan nu säger han.
Men vad är det som händer med vissa medlemmar. Lillen är tydligen sjukskriven för musarm, vilket är lätt hänt när man är nykär.
Cissi har berättat för Gry att Fredda inte får vara med först tidigast 2012. Gry får inte vara med över huvud taget enligt rykten.
Ulli är som en ulv som man inte vet vart man har han. Zebbö ska han dyka upp? Joel är tydligen helt knäckt, för nu är det bevisat att han inte kommer få sitt hår tillbaka.
Vart är Ryman? Mrs Lee som man trodde skulle vara en frisk fläkt tills i år verkar helt ha drabbats av den berömda väggen. Inte ett inlägg i år va?
Jansson och Mr Caddie är alltid på. Steve kan nog vara en 50/50. Markus har redan gett klartecken, men Muskel Martin verkar ha fullt upp med Bertl Zees ljumskar, som enligt säkra källor är sämre än mina.
Men skriv in 14/3 i era superviktiga kalendrar, för då kan jag personligen garantera att det kommer vara slutsnackat om vilka som kommer få sköta festkommiten så länge vi har denna klubb. Pengar tillbaka garanti, sug på den ni….
Nu kan jag även meddela till 94% att det blir Kick-Off 2009 den 14 Mars. Nu har alla haft chansen att säga till vad dom tycker, men som vanligt är det vissa som inte har meddelat bu eller bä.
Böna har meddelat att han är på turne i Norrland, jag har även lovat att betala hans medlemsavgift för i år. Böna kommer vara hemma hela April, Maj och Juni och då finnas tillgänglig för spel med Swingers. Frank har lämnat klartecken till 69% på att han kommer delta på Kick-Offen. Är nervös redan nu säger han.
Men vad är det som händer med vissa medlemmar. Lillen är tydligen sjukskriven för musarm, vilket är lätt hänt när man är nykär.
Cissi har berättat för Gry att Fredda inte får vara med först tidigast 2012. Gry får inte vara med över huvud taget enligt rykten.
Ulli är som en ulv som man inte vet vart man har han. Zebbö ska han dyka upp? Joel är tydligen helt knäckt, för nu är det bevisat att han inte kommer få sitt hår tillbaka.
Vart är Ryman? Mrs Lee som man trodde skulle vara en frisk fläkt tills i år verkar helt ha drabbats av den berömda väggen. Inte ett inlägg i år va?
Jansson och Mr Caddie är alltid på. Steve kan nog vara en 50/50. Markus har redan gett klartecken, men Muskel Martin verkar ha fullt upp med Bertl Zees ljumskar, som enligt säkra källor är sämre än mina.
Men skriv in 14/3 i era superviktiga kalendrar, för då kan jag personligen garantera att det kommer vara slutsnackat om vilka som kommer få sköta festkommiten så länge vi har denna klubb. Pengar tillbaka garanti, sug på den ni….
