Blir det nån kick-off?
Jag kom på en sak, borde vi inte ha en festgrupp som styr upp fester och en kick-off-grupp som fixar kick-offerna? Det är ett bra upplägg tycker jag så kan kanske vi kan få lite omväxling i festupplägget, så slipper vi att spela Guitarr Hero varje fest.
14 mars. OK för mig*
11 april. Ej OK för mig**
25 april. OK för mig ***
*har fått tillstånd från Karro
**Fått blankt nej från Karro, Alicia och svärmor.
***har fått grönt ljus från min undulat Ärland.
PS. Kul tema på hemsidan föresten DS.
/Örebro Golfhall
Jag kom på en sak, borde vi inte ha en festgrupp som styr upp fester och en kick-off-grupp som fixar kick-offerna? Det är ett bra upplägg tycker jag så kan kanske vi kan få lite omväxling i festupplägget, så slipper vi att spela Guitarr Hero varje fest.
14 mars. OK för mig*
11 april. Ej OK för mig**
25 april. OK för mig ***
*har fått tillstånd från Karro
**Fått blankt nej från Karro, Alicia och svärmor.
***har fått grönt ljus från min undulat Ärland.
PS. Kul tema på hemsidan föresten DS.
/Örebro Golfhall
