Ja nog var det underhållning allt! Kul att se en stjärna från innebandyvärlden komma och titta på "Bakgårdsbandy" en onsdagkväll i en sunkig gymnastiksal.
Är jag lika tragiskt dålig i sommar på golfbanorna som i går i hallen är jag rädd att Freddans tips går in. Å de vore än mer tragiskt :-).
Är jag lika tragiskt dålig i sommar på golfbanorna som i går i hallen är jag rädd att Freddans tips går in. Å de vore än mer tragiskt :-).
