Tack till alla som deltog i mini kick-offen igår. Aldrig har Mellringehallen varit så full av talanger… Jag och Frank som följde det hela från läktarplats fick se en fantastiskt underhållande match där Nora med presidenten i spetsen tillsammans med Gry, Nödde och Steve fick se sig besegrade av Zebbes brandgula krigare från Hovsta.
Tack för underhållningen!
Tack för underhållningen!
