Hahaha underbart Martin! Nu är jag med dig å Marcus!
Nydén- Självklart tycker jag att du ska välja den 11/4, det är säkert bara jag och Joel som inte kan, PÅSKAFTON!!!
Nydén- Självklart tycker jag att du ska välja den 11/4, det är säkert bara jag och Joel som inte kan, PÅSKAFTON!!!
