Det är allt skillnad på folk och folk. Martin är lite som fantomen, när Martin pratar är Nödde tyst. Men däremot när Caddie föreslår förändring då är det annat ljud i skällan. Detta trots de käppar som sattes hjulet och de problem som uppstod i konstallationen Nödde/Caddie under förra året. Jag tycker detta är tragiskt.
Jag säger bara, Martin for president!
Jag säger bara, Martin for president!
