Beräknad nerkomst 9e april så många av dom förslagna datumen "kanske" inte kommer passa. Men det kan ni skita i. Vad ni däremot inte kan skita i är julkortet jag skickade ut till dom jag hade adressen till. Där står det klart och tydligt vem som kommer vinna och det är inte stormygel,mellanmygel.lillmygel,minimygel,macromygel,promillemygel,saffranstomten,fralle,smågodis,ulli,muskelmartin,caddie,brandis, MR Zebbö,Nödde,han på banken eller Little. Och JA stormygel räknar jag som Joel:-) Skulle det vara så att jag bryter alla ben i hela kroppen och mot all förmodan inte vinner men bara spöar Lee så är jag nöjd ändå och hoppas att Marcus tar hem det. Han har nämligen något riktigt stort på G med sin sving, jag såg att detta monster bara är på väg att hitta ut.
