God morgon grabbar! Tack till alla som var med på kick-offen i helgen. Fan vad sköj det var. Nu verkar det som att festkommiten har stött på ett litet problem. Nu har tydligen Mr Caddie blivit nummer 2 hemma, detta medför att han inte heller precis som Martin kan deltaga denna dag(21/3). Nu skulle jag snabt behöva kolla några reservdagar med er. Blir ju inte lätt med tanke på hur snabbt ni svarar annars. Några dagar som skulle passa mig är 14 Mars(helst inte),11 April(Påsk) eller 25 April(lite sent?) Skriv in vad ni tycker.
När ska Fredda få barn? När ska Ulli och Joel utomlands? Jag blir faaaaan tokig på att försöka få ihop något med denna tragiska grupp människor. Lillen får tydligen inte säga halv7 nu när han skaffat nytt. Enligt säkra källor(Cissi) så kommer inte Fredda få delta något i år. När det gäller Lilla-Mygel så lämnade han in en liten brasklapp i går kväll när vi åkte hem från träningen att han nog inte heller behagar delta i år, Andrea har tydligen helt sagt i från. Jag är snart med Ulli, men eftersom jag vill vara med i denna förening för att sprida glädje så kan jag berätta att jag kommer Ulli till erat möte. Jag vill vara med och sträcka ut min hand till materialgruppen, vara den första att förena våra grupper. Inte för att dom förtjänar det med tanke på hur odugliga dom är, men jag ska försöka att samarbeta.
När ska Fredda få barn? När ska Ulli och Joel utomlands? Jag blir faaaaan tokig på att försöka få ihop något med denna tragiska grupp människor. Lillen får tydligen inte säga halv7 nu när han skaffat nytt. Enligt säkra källor(Cissi) så kommer inte Fredda få delta något i år. När det gäller Lilla-Mygel så lämnade han in en liten brasklapp i går kväll när vi åkte hem från träningen att han nog inte heller behagar delta i år, Andrea har tydligen helt sagt i från. Jag är snart med Ulli, men eftersom jag vill vara med i denna förening för att sprida glädje så kan jag berätta att jag kommer Ulli till erat möte. Jag vill vara med och sträcka ut min hand till materialgruppen, vara den första att förena våra grupper. Inte för att dom förtjänar det med tanke på hur odugliga dom är, men jag ska försöka att samarbeta.
