Tack för de värmande orden käre President, är naturligtvis en vek kappvändare när det vankas fikabröd från mitt gamla hak – Brogrens!
Mitt missnöje blev månne lätt felriktat när det är(som vanligt) festgruppen som ska ha skit!
Jag anmäler mig härmed till både Eda och Final whistle (avslutningen).
Enda datumen som jag def inte kan är mellan 16-23 mars.
Men det räcker tydligen för att bli sidsteppad på årets mest upphaussade tillställning.. "skratt" naturligtvis blir det äterigen ett fiasko!! Men jag är inte bitter..
Mitt missnöje blev månne lätt felriktat när det är(som vanligt) festgruppen som ska ha skit!
Jag anmäler mig härmed till både Eda och Final whistle (avslutningen).
Enda datumen som jag def inte kan är mellan 16-23 mars.
Men det räcker tydligen för att bli sidsteppad på årets mest upphaussade tillställning.. "skratt" naturligtvis blir det äterigen ett fiasko!! Men jag är inte bitter..
