Kick-Off arrangörerna är lite som Peter "Foppa" Forsberg just nu.
Vi vill och hoppas att de ska funka, för vi vet ju vad han/dom kan åstadkomma….Määääään!(Som Tony Irving hade sagt)
De lutar åt ytterligare ett fiasko i försöket att komma tillbaka. Tyvärr, tyvärr, tyvärr !!!
Vi vill och hoppas att de ska funka, för vi vet ju vad han/dom kan åstadkomma….Määääään!(Som Tony Irving hade sagt)
De lutar åt ytterligare ett fiasko i försöket att komma tillbaka. Tyvärr, tyvärr, tyvärr !!!
