Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Presidenten skrev den 2009-01-27 kl. 14:18
Här tänker jag som President gå in och stödja mina medlemmar och medla i denna konflikt.
Materialgruppen hade till detta möte även (förmodligen utan Martins vetskap) bjudit in Presidenten för att få stöd i sina tankar inför 2009.
Även jag blev tvungen att kasta in handduken och detta ber jag om ursäkt för.
Under inga omständigheter får du kliva av tåget nu Martin!
Du har i vinter visat att det är inte på banan det avgörs om man är en Swinger eller inte, de är här i Swingerssnack man visar vem man är.
Du har stått upp för dina åsikter, kastar skit till höger och vänster samt anmält dig först till Kick-Offen helt i onödan. RESPEKT !!

För att reda ut eventuella missförstånd i materialgruppen bjuder jag hem samtliga inblandade på en fika i mitt nya residens.(Vi sätter ett bra datum)
Jag bjuder inte på hembakat men säkert något gott från Brogrens bageri.

Vi (Alla medlemmar) vill under inga omständigheter att de blir som i festgruppen där bristen på kommunikation och samarbetsförmåga ledde till ett uppbrott med svek, förtal och totalt stillestånd. (Vilket fortfarande verkar råda. Iaf stillestånd

Så kom igen nu Martin och anmäl dig till både Eda i sommar och avslutningen i höst på en gång!
Dom ligger säkert ändå på datum som du inte kan.
Vänta …