Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Presidenten skrev den 2009-01-26 kl. 16:23
Sommarinfo.
(Lite tidigt ja, men de går fortare än man tror)
Klara för Eda 2009 redan nu är följande….

Gry – (Hahahaha :-), han som inte ens får gå på plastbandy längre tror han ska få vara borta en hel helg!).

Nyden – (Under förutsättning att LINDAS handled läkt).

CaddieLac – Han är alltid på!

Presidenten – Självskriven

Frågetecken i dag…
”Törstiga grannen” – Förmodligen dyker han upp även i år.
Jansson – Kommer vara lika stenklar som CaddieLac.
Joel – Han tjatar sig väl upp till skogarna.
Marcus – Orkar han återvända (psykisk).
Zebbe – Vill han?
Martin – Kan han ?
Fralle – Törs han ?
Lee, Ryman, Lillen – Får dom ?
Freddan – Vi vet ju hur det gick förra året.
Steve – Kan skrälla och hänga på, men då snackar vi ”skäll of the year”.
Böna- Nej, de tåget har gått för länge sedan.
Vänta …