Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Nyden skrev den 2009-01-24 kl. 00:43
Hallå grabbar! Eller god natt?
Ser ut som att vi kommer spika 21/3 som kick-off datum(Sorry Martin) Kan meddela att det kommer kosta en liten slant, nya meddlemmar kan ta med sig extra med cash. Jag kan även här och nu anmäla mig till alla tillställningar som vi kommer ha dom närmsta 10 åren.
Eda, detta underbara Eda. JAg är på! ska bli kul att se hur feta vi kommer vara i år i bastun. Kanske Markus blir smalast??
Jag ska ha kilt, får kolla upp storlek med lilla mygel.
Vi ses och hörs//Nyden
Vänta …