Tittade runt lite på sidan, och på fliken "Om RSGG" på bilden där Gry tar emot vandringspriset ser man(iallafall på min dator) en vacker och präktig Tore Skogman/pirat/hockeyspelar-glugg! Är det månne webmaster som varit framme med airbrushen och skojat lite – roligt var det!
