Marcus™ skrev den 2009-01-22 kl. 15:21 Gällande kilt så vill jag ha men jag vet inte om jag klassar in som L eller XL. Jag är precis så jämntjock så en XL blir förstor och en L blir för liten. 🙁 … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …