Fralle fralle….
Sälja radioreklam, svårt jobb…ta nåt utmanande istället, nåt hippt som ligger i tiden. Gammal jävla radiojingel..
Kul att du får jobba för en bättre radiokanal iaf. Fråga är vad som händer när alla gamla 40-talister går till underjorden, vem lyssnar på radio då? kör hårt frille så syns vi i framtidsbranchen om nåra år!!
Sälja radioreklam, svårt jobb…ta nåt utmanande istället, nåt hippt som ligger i tiden. Gammal jävla radiojingel..
Kul att du får jobba för en bättre radiokanal iaf. Fråga är vad som händer när alla gamla 40-talister går till underjorden, vem lyssnar på radio då? kör hårt frille så syns vi i framtidsbranchen om nåra år!!
